محمدصدرا كوچولومحمدصدرا كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

♥ღ نی نی ما ღ♥

آمادگی تولد....

1392/11/12 13:12
نویسنده : مامان سمیه
271 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر تو این چند روز خیلی از

کارای جشن تولد صدرایی رو انجام دادم،

البته به کمک خاله روح انگیز، که وقتی من می رفتم خرید

شمارو (صدرا جونو)تو خونه نگه می داشت، و البته زحمت تزیینات

خونه رو هم زن دایی مبینا کشید،

خاله محبوبه هم به کمک دایی سجاد یه کلیپ زیبا از عکسای

این یکسال، از تولد تا حالا درست کرده که تو روز جشن، مهمونا ببینن.

 

کارت دعوت های تولد صدرایی

نایت اسکین

 

 نایت اسکین

نایت اسکین 

عکسای بیشتر در ادامه مطلب.....

 

 

 

نایت اسکین

 

 

نایت اسکین

 نایت اسکین

  صدرایی هم، مثل همیشه به تمام کارها نظارت می کرد،

کلی هم ذوق کرده بود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

پریسا نجفی
12 بهمن 92 13:11
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
dorsajon
12 بهمن 92 13:55
سلام چه پسر نازی تولدتم مبارک عزیزم لینکت کنم خبرم کن
ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺻﺪﺭاﻃﻼ ﻭﺣﺴﻴﻦ ﺟﻮﻥ
15 بهمن 92 22:00
ﺗﻮﻟﺬﺕ ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺻﺪﺭاﺟﻮﻥ.ﻫﺰاﺭ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ ﭼﻪ ﺁﻗﺎﻳﻲ
مامان سمیه
پاسخ
مرسی....
گلی
15 بهمن 92 23:23
سلام خانم گل تولد صدرا جونت رو بهت تبریک میگم امیدوارم زیر سایه پدر و مادر خوشبخت وسعادتمند بشه از طرف من جیگرت و ببوس
مامان سمیه
پاسخ
ممنون.....
مرضيه (مامان محمدمهدي)
16 بهمن 92 9:00
گل پسر تولدت مبارك الهي سلامت و پاينده باشي
مامان سمیه
پاسخ
مرسی