محمدصدرا كوچولومحمدصدرا كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره

♥ღ نی نی ما ღ♥

جشن نامگذاري صدرا

1391/11/23 18:56
نویسنده : مامان سمیه
535 بازدید
اشتراک گذاری
معناي اسم جزئي از شخصيت انسان مي‌شود پس باید براي نامگذاری بر روی اشخاص، خاصه کودکان نهایت دقت را داشت؛ چرا که این نام و معنا و محتوای اسم جزئی از شخصیت فرزندمان می‌شود؛ همچنين این نام‌ها در عالم هستی دارای اثرات مهمی هستند. از بعضی اسم‌ها خداوند غضبناک و شیطان خوشحال می‌شود و از بعضی اسم‌ها خداوند خوشحال و شیطان دور می‌شود و در نهایت نامگذاری به نام‌های مقدس اهل بیت بهترین و بالاترین نام‌هایی است که در عالم وجود، می‌توان اختیار کرد.
نایت اسکین

طبق حدیث پيامبر (ص) باید نامی را برای خود و فرزندانمان انتخاب کنیم که این نام در روز قیامت فایده‌ای برساند و مسیر تاریک محشر را روشن کند.

در باب نامگذاري فرزندان روایات بسیار است و این روایت به عنوان نمونه ذکر می‌شود و چه زیباست این روایت که می‌فرماید: در هنگام قیامت منادی ندا دهد که کسانی که نامشان محمد است به خاطر کرامت و بزرگی این نام از قبر به پا خیزند و داخل بهشت شوند و شیطان از شنیدن نام محمد و علی ذوب می‌شود و کسی که به این دو نام نامیده شده باشد از شر شیطان در امان است و کسی که به نام دشمنان اهل بیت نامیده شود هنگامی که او را به نامش بخوانند شیطان خوشحال شده و به سمت او برای گمراهی می‌آید. 

ديشب جشن نامگذاري ني ني ما بود كه البته با يه شب تاخير برگزار شد. جشن بزرگي بود كلي هم مهمون اومده بود جاتون خالي وليمه اي هم كه بابايي ترتيب داده بود كلي خوشمزه بود البته همه كلي كمك كردند كه دستشون درد نكنه، سيد جواد كه يكي از سيدهاي بزرگ و نوراني شهرمونه لطف كرد دعوتمونو پذيرفت و اومد و تو گوشت اذان گفت با توجه به احاديث و روايات كه به گوشه اي از اونا اشاره شد بابايي و ماماني تصميم گرفتن اسم شناسنامه ايت «محمد صدرا» باشه البته چون اسم بابايي هم محمده تو خونه بيشتر صدرا صدات ميزنيم كه اميدوارم اول خدا و بعد خودت راضي باشي اومدن سيد جوادو تو مهموني ديشب به فال نيك مي گيريم و اميدوارم كه عاقبت به خير بشي انشاالله....

نایت اسکین

راستي ديشب شب خيلي قشنگي بود تقارن تولد تو با تولد انقلاب باعث شده بود شهرو آذين ببندند تقارن قشنگي بود همه جا زيبا بود ما هم كه خوشحال بوديم انشالله اين روزها همه جا شادي باشه ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فائزه
23 بهمن 91 19:30
قدمت مبارک فرشته کوچولو
زیر سایه اقا امام زمان و پدر و مادر بزرگ شی و نامدار بشی عسلی ....


ممنون از لطفتون...
الهه
24 بهمن 91 11:48
سلام انشاالله خوش نام باشی خاله جون


مرسي خاله
مامان روژِینا
26 بهمن 91 0:51
واقعا اسم قشنگیه آفرین به سلیقه مامانی و بابایی

ممنون از لطفتون
مامان صدرا
2 اسفند 91 17:00
مبارک باشه منم مامان محمدصدرای آینده ام انشاالله راستی اسم خاله نی نی ما هم محبوبه است مرسی که به وبلاگ ما هم سرزدی
مائده(ني ني بوس)
4 اسفند 91 1:15
به اين دنيا خوش آمدي


مرسي خاله....
شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 22:34
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


ممنون از حضورتون حتما لينكتون مي كنم