محمدصدرا كوچولومحمدصدرا كوچولو، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 4 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

♥ღ نی نی ما ღ♥

صدرا به دنیا اومد

1391/11/15 23:39
نویسنده : مامان سمیه
733 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صدرا

اومدنت به دنيا با قدم هاي كوچيكت مبارك، فكر كنم يه خورده زودتر از موعد مقرر اومدي تازه ديشب مامانمو خاله روح انگيز برات سيسموني آوردن، فكر كنم كلي ذوق كردي 12 ساعت ازش نگذشته بود تو اومدي، الان كه دارم مي نويسم هنوز تو رو نديدم فقط عكستو تو گوشي دايي عليرضا ديدم تو و مامانت بيمارستان هستين انشاالله فردا كه اومدين خونتون ميام ديدنت. به هر حال خوش اومدي آقا صدرا........

راستي من خاله محبوبه ام درسته اون پايين اسم مامانت اومده ولي من وبلاگو به روز كردم. باي

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مــآمــآنــے
15 بهمن 91 20:37
به سلامتی قدم نو رسیده مبارک باشه منتظر عکسای فسقلی هستیم
دايي عليرضا
15 بهمن 91 22:26
سلام دايي جان، قدمت مبارك

خوش اومدي عزيز دايي
فك كنم اولين كسي بودم كه بوسيدمت،البته بعد از مامان سميه.
راستي من امروز هم دايي شدم هم عمو آخه دوساعت قبل از اومدنت بچه ي يكي از بهترين دوستام
(اقا فريد) بدنيا اومد

خوش بحال من...

دايي عليرضا
15 بهمن 91 22:42
راستي من امروز يه خوش و بشي با آقا صدرا داشتم كه بين خودمون ميمونه
باز کن پنجره ها را که نسیم، روز میلاد اقاقی ها را جشن میگیرند و بهار، روی هر شاخه کنار هر برگ شمع روشن کرده است

قدم نو رسیده مبارک آقا محمد و سميه جان



خانم دايي
15 بهمن 91 22:50
سميه جون تولد زیباترین هدیه خدا که مانند سروشی روح بخش به زندگی تان نور امید دمید را تبریک میگیم . قدمهای کوچکش برایتان پر از خیر و برکت باشد . . .
دایی سجاد
15 بهمن 91 23:24
صمیمانه ترین شادباش مرا برای شکفتن نو گل زیبای زندگیتان از من پذیرا باشید آرزو دارم که صداری عزیز زیر سایه‌ی پدر و مادرش زند‌گی خوش و پُرباری داشته باشد قدم نو رسیده مبارک
مامان ملیسا و مهدیس
16 بهمن 91 0:20
مبارکه!!!
شكوه،بهاره، اميرعلي و كوثر
16 بهمن 91 11:18
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه آمدنت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک

ما خيلي خوشحاليم كه بالاخره پسر خاله دار شديم، تازه مامانمون كه خيلي وقته خواهرشو خاله كرده، تازه خودش خاله شد...
خوش اومدي صدرا

خاله روح انگيز
16 بهمن 91 11:21
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد آمدنت مبارک
خاله معصومه
16 بهمن 91 11:28
صدای یک پرواز فرود یک فرشته آغاز یک معراج و شروع یک زندگی آمدنت مبارک صدرا جون خوش اومدي انشاالله قدمت براي همه مون نيك باشه......
خاله جوني (محبوبه)
16 بهمن 91 11:37
صدرا جون باز شدن چشمات به دنيا و حضورت در آغوش مامانت رو تبریک میگم. و دعاگویم مزرعه ی زندگی ات همواره پر از محصول ايمان، موفقیت و بردباری باشد . . .
سارا مامان آرتین
16 بهمن 91 11:40
خوش قدم باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ شه... با اجازه لینکتون کردم


ممنون از حضورتون...
الهه
16 بهمن 91 23:45
ای جــــــــــــــــــــــــانم قدم نو رسیده مبارک خوش قدم و خوش نام باشه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم با اجازه لینکتون میکنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
18 بهمن 91 1:22
لـــــــــــــمس بودنـــــــــــــــــــت مبارک صدرا کوچولو ...